Atención a público: Moneda 975, piso 11, Santiago, RM.
Hours of operation: Monday to Friday from 9:00 to 13:00 hours.

Atención a público: Moneda 975, piso 11, Santiago, RM.

Hours of operation: Monday to Friday from 9:00 to 13:00 hours.

University Academy of Christian Humanism

Proceso Administrativo

Medida: Recovery Plan
Estado: En Ejecución

Background

Document Date File
Resolución N°279 SES aprueba Plan de Recuperación UAHC 22.06.2021 Download
Ordinario N°6-4784 de Mineduc con informe favorable al Plan de Recuperación 18.06.2021 Download
Resolución N°491 SES remite Plan de Recuperación al Mineduc 15.06.2021 Download
Ordinario N°404 formula observaciones Plan de Recuperación 13.05.2021 Download
Resolución N°46 resuelve procedimiento y aplica medida Plan de Recuperación 02.02.2021 Download
Informe del fiscal instructor 21.01.2021 Download
SES abre término probatorio 07.12.2020 Download
UAHC presenta descargos 13.11.2020 Download
Ordinario N°752 de SES otorga prórroga 03.11.2020 Download
UAHC solicita prórroga para formular descargos 30.10.2020 Download
SES charges 07.09.2020 Download
Resolución N°156 que instruye procedimiento administrativo 03.09.2020 Download
Informe de investigación 30.07.2020 Download
Resolución N°68 que instruye proceso investigación a UAHC 20.03.2020 Download

Volver

Compartir noticia:
EN

Enter your case

Edit Content

CLAIM

The claim it is the request to the Superintendent for this to intervene as a mediator in the dispute existing between the complainant and any of the institutions of higher education are controlled.

Finalidad del Reclamo:

Propose an alternative solution to the particular problem of the claimant in the event of a mediation that instruct the Superintendent.

Para ingresar un Reclamo ¿qué debo considerar?​

I am the person concerned or the I represent

I have a problem that I have not been able to resolve with an Institution of Higher Education.
I have a history to prove the problem (emails, audios, texts, documents, formal, etc..) with the institution of higher education.

Propose an alternative solution to the particular problem of the claimant in the event of a mediation that instruct the Superintendent.

Etapas del Reclamo

Edit Content

DENUNCIA:

La denuncia es el acto por medio del cual se pone en conocimiento a la Superintendencia de una eventual irregularidad, con el objeto de que ésta investigue y adopte las medidas que correspondan